سه شنبه بیست و نهم اسفند ۱۴۰۲ ساعت 10:26 توسط محسن داداش پور باکر و گروه پژوهشی📜 | 

🇮🇷#پژوهش_ادملاوند edmolavand@

🇮🇷🇵🇸

📝 تقابل معنادار «توئیتر» و «ایتا» در #انتخابات ۱۴٠۲

🍃🌹🍃

🔻حجم تولید محتوای انتخاباتی در ایتا از ۸ تا ۱۱ اسفند بیش از ۵۰۰ هزار و در توئیتر افزون بر ۷۵۰ هزار بوده است و می‌توان تولید محتوای ایتایی‌ها را در حدود ۸۰ درصد توئیتری‌ها در نظر گرفت.

🔹تلگرام که همواره اولویت دوم کاربران در بزنگاه‌های سیاسی اجتماعی برای رصد اخبار بوده، در اینجا و با رشد معنادار ایتا، به رتبه سوم نزول پیدا کرده است.

🔸روبیکا دیگر بستر تولید محتوای انتخاباتی بود که تقریبا نصف تلگرام و دو برابر اینستاگرام، درباره انتخابات محتوا منتشر کرده است.

🔺ایتا را باید به عنوان پدیده انتخابات ۱۴۰۲ و یکی از مهمترین نقش‌آفرینان مجازی در این انتخابات معرفی کرد، زیرا از نظر تولید محتوا، هشتگ‌سازی و فعالیت کاربران از مهم‌ترین و موثرترین بستر‌های مجازی بوده است.

#روشنگری | #ماه_رمضان #ایران_قوی
#قرارگاه_فرهنگی_سیده_میر_مریم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🌸‌اَلّلهُم عجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج‌َ‌🌸
🍃⃟🌸᭄•🍃⃟🌸᭄﷽🍃⃟🌸᭄•🍃⃟🌸᭄•
💥#پژوهش_ادملاوند
@edmolavand ﷽
#آوات_قلمܐܡܝܕ
📡✦‎‌‌‌࿐჻ᭂ💚🇮🇷💚჻ᭂ

مشخصات
پژوهشگر محسن داداش پور باکر 📚پژوهشگر اسناد خطی، تبارشناسی و فرهنگ عامه، شاعر و سخنران، مدیر پژوهش ادملاوند و آوات قلم
📲دعوت به سخنرانی و حضور در جلسات
🟡تمامی حقوق برای محسن داداش پور باکر محفوظ است.

http://kn7.ir افراد آنلاين: نفر

ابزار حدیث

تبدیل تاریخ

تقویم شمسی

وضعیت آب و هوا

اوقات شرعی


آرشیو کد مداحی دفاع مقدس loop="-1" >

B L O G F A . C O M